Jul 12, 2013

大人なの  Grown Ups 2

映画「Grown Ups 2」を観に行きました。
レビューがあまりにも悪いのでどうしようかと思いましたが
続編だしAdam Sandler の映画の外れ方も分かるので行く事に。


Boys watched many movies this summer, 
they choose "Grown Ups 2" billed as the summer's worst movie.





この夏の最もひどい映画と酷評されています。
バカらしくて下品......否定は出来ません。
そういう意味では確かにワーストムービーかもしれませんが
くだらないな〜と単純に笑ってみれるアメリカ映画でした。


The movie is full of a indecent joke and lowbrow humor.
Certainly, it's the worst movie,   but if you can accept such things,
you may enjoy this movie with much laugh.





トワイライトのTyler Lautner をはじめ、
ディズニーチャンネルでおなじみの若手俳優もたくさん出演していました。


Many Disney channel young stars are in this movie.
Tyler Lautner played a bad college student.






元NBAプレイヤーのShaquille O'neal も出演
パーティー会場ではJ.Geils Band がパフォーマンスをするという場面も



Shaquille O'neal who was NBA player act as a police man,
J.Geils Band performed at a big '80s-themed party.





成長してない大人達のばか騒ぎ映画です。


This is the movie of grown ups who do not grow up






一人で家でお留守番しているレアの方がずっと
大人よね!


Lea that can stay at home, is grown up.





ーーーーーーーーーーーーーーーーーー

午後、車のメンテナンスのためディーラーで待っていると
サンフランシスコでシューティング事件があり2人死亡のニュースが流れていました。
のどかな生活と背中合わせにこういう事件が日常的に起こる
こわいです。


Mommy went to car dealer for maintenance her car.
The shooting news on air in the waiting lounge.
Two people are dead in San Francisco's South of Market neighborhood.
It is not rare that such a crime break out in peaceful location.

No comments:

Post a Comment