Jun 8, 2013

週末 weekend

今日はレアも一緒にHalfmoon bay beach へ行きました。
ベイエリアの夏は海辺の方が寒い!
レストランのパティオには火が焚かれていましたが
それでもジャケットが無いと寒い!




Lea went to Half moon bay beach today.
Summer season, the beach is cooler than inland at bay area.
There were fire place at patio of this restaurant,
but it's still chilly without jacket.







その後はレア初IKEA


After that, Lea went to IKEA for the first time.







家に戻って、レアにお夕飯をあげて、お留守番を頼み
家族はディナーに出かけました。
ボーイズはおじいちゃんの鮎が食べたいねーと言いながら
鮎の塩焼きをいただきました。
おじいちゃんに教わった食べ方をきちんと覚えていましたよ。



Returning home, Lea ate dinner, and she stayed home alone.
The family went for a dinner.
Boys ate grilled sweet fish, however they really miss sweet fishes which grandpa caught.
Boys were taught how to eat sweet fish by grandpa, and
they still remember it.



レアも食べたかったねー


Lea wanted to eat the fish, too.


No comments:

Post a Comment