Jun 10, 2013

新作色々 revealed

今日はAppleの"iOS 7"の発表がサンフランシスコでありました。


Apple announced iOS7 at a developer's conference in San Francisco.





もちろん、アップルマニアの上の子はしっかりこの様子をチェック。
ホーム画面の印象がかなり変わりました。
このソフトウェアは秋から提供されるのですが
上の子は早速eBay でiOS 7 Beta を入手していました。



Of course, older boy who is an Apple mania, checked it out.
It is a dramatic re-design.
 The software is expected to be available to consumers in the fall.
However, older boy got this software by eBay.





今日はソニーがPS4, マイクロソフトがXBox One の値段を発表
ボーイズの意見は分かれていました。



Microsoft announced the price and launch date of XBox One 
at E3 conference in Los Angeles,
likewise, Sony announced the price and release date of playstation 4.
The opinions of boys were divided.




レアの意見は?
興味ないか。。。。


How about Lea?.......no interested.

No comments:

Post a Comment