Jun 15, 2013

デモ  Nintendo demo day

Nintendo Wii Uの新しいゲームがデモできるというイベントがあり
ボーイズも近所のBest buy へ
レアも一緒に行きました。


Boys went to Best buy for demonstration of new Nintendo game.




行列を避けるためイベントの1時間前に行ったのですが
すでに待っている人が20人ほどいました。
ボーイズの後ろにはあっという間に長蛇の列が出来ました。


Boys went to the demonstration one hour before, 
because they wanted to avoid the long line, 
however about twenty people were already lining up.
The line behind boys got longer soon.





一時間以上待ってボーイズが遊んだのはマリオ3Dワールド。
デモの参加者はこんなノベルティーグッズがもらえました。


After about one hour, boys played Mario 3D World.
They got novelty goods after playing.




それにしても、最後尾の人は一体何時間待つのかな?


How many hours must the person of the tail wait?


No comments:

Post a Comment