Mar 4, 2012

18ホール Honda Classic final

我が家のグリーン?にも立派な旗が立ちました。
ボーイズも2週間後のトーナメントに向けて練習です。


The nice green appeared in Lea's backyard.
 Boys have to practice hard for next tournament.







レアは危ないのでどいて下さ~い


Watch out, Lea!






庭に出してもらえず何やら一人で遊んでいた


Lea was playing with slipper.







レアもホールインワン! ん?


Lea got in the hole!!







今日は天候が崩れて2時間遅れでスタートした
ホンダクラシックの最終日。


The final round of Honda Classics was suspended due to bad weather.
It started two hours late.






タイガーウッズが2度もイーグルを取り10アンダーで終わりましたが
マキロイには及ばず2位タイとなりました。


Tiger woods got eagle two times, finished on 10 -under,
but it's not enough to catch McIlroy.






マキロイは12アンダーでフィニッシュ。
世界ランキング 1位の座を獲得しました。


Rory McIlroy finished on 12-under 268, won for the fifth time in his career.
 Now, he is No.1 player in the world golf ranking.








レアが応援しているリッキーも今日ずいぶん追い上げて
6アンダーの7位タイでした。


Rickie Fowler finished final round strong, 6-under, in the 7th tie rank.


No comments:

Post a Comment