Apr 15, 2013

外れました。  Masters results

昨日はLA からの車中でマスターズをチェックしながら帰ってきました。
今年見事グリーンジャケットを手に入れたのはアダムスコット
オーストラリア人初のマスターズ制覇となりました。


Yesterday, boys checked the game of Masters in the car from LA.
Adam Scott became the first Aussie to get green jacket.




カブレラとのプレーオフに勝ち
ついに初メジャータイトルを手に入れました。


Adam Scott got a first major title after playoff win over Angel Cabrera.




今年は残念ながらレアの予想は外れました。。。。。
リッキーも3日目までは結構頑張っていたのに残念です。
実は今回ベッティングチケットを購入する際
マミィが真っ先にあげた名前がアダムスコットだったんですけどね。。。(- -;)


Lea missed her tips this year.
Rickie Fowler kept good position until third round.
Actually, when mommy decided betting ticket,
Adam Scott first came to her mind....... missed chance !


No comments:

Post a Comment