Oct 3, 2012

悪い夢 nightmare

いやな夢を見ました。
おじさんが3人テーブルをはさんで向き合って座っている。
彼らは上の子に悪影響を与える人達で
彼らがいる限り上の子はずっと辛い思いをしなければならない。。。
悩んでいると、おじさんの一人が銃口を向けてきた。
やむおえず、3人のおじさんに向けて発砲した。
どうしても消滅させないと、と・・・お腹に向かって何度も発砲した。


Mommy had a bad dream.
Mommy was sitting across the table from three guys who had a bad effect on older boy.
Mommy knew
older boy has a hard time throughout the life if they are there.
One man pointed a gun.....mommy decided to fire a gun.
She had to cause them to disappear completely.......she fired many times.





レアが起こしにきて、時計を見たら午前3時過ぎ
その後朝まで、眠れませんでした・・


When Lea came to mommy, the time was 3am.
Mommy couldn't sleep until morning.




午前5時30分。ボーイズを起こしに行くと
昨日から喉のあたりが不快と言っていた上の子が
右わき腹が痛いと言うのでドクターに行きました。
念のためレントゲン、超音波検査と血液検査を受けることになりました。
 

At 5:30 am, when mommy got boys up,
older boy had a chest pain.
He took ultrasound, X ray and blood test.






マミィが夢の中で撃った悪いおじさん達は
もしかしたら上の子の悪い病気だったりして?
そうだったら、もうやっつけたから大丈夫かな~


The bad men who mommy shot in the dream, might be illness of older son.
If so, it will be all right because mommy beat it.





夕方、車がパンクして、修理に持って行くので
迎いに来てほしいとダディーから電話がありました。


After 6 pm, daddy called mommy.
He had to bring his car to Firestone because his car has a flat tire.
Mommy had to pick him up.





実は夢の中にはもう一人おじさんがいて
そのおじさんは流れ弾を一発足に受けていたんですが・・・
 マミィが夢の中で撃ったそれは、ダディーのタイヤだったのかなあ― ?


Actually, there was one more guy in mommy's dream.
The guy didn't die but got one shot on his leg.
The men might be daddy's tire.......?

No comments:

Post a Comment