Oct 12, 2012

交代します see u later

毎朝見ている7ニュースのお天気キャスターを5年務めた
Julie Durda が今日で降板するそう。


Julie Durda who is a Meteorologist for 5years, leave the Channel 7 news today.





「私が最後の今日は素晴らしい天気で、何も言う事はないわ~」
と言っていましたが・・・・仕事ですから一応伝えてもらわないと今日の天気。


Julie said " Today that is my last Friday, is a beautiful day,
Nothing talk about weather ~"
No! It's your job. Please say something about today's weather...





スタッフ全員のサイン入りTシャツをプレゼントしてもらった彼女は
「私が決めたことなの!」と強調していましたが
誰もクビになったとは思っていないと思いますが・・・


Also, Julie said " I decided it!!" with an emphatic.
Don't worry! Nobody think you got fired.





最後はハッピーハネムーンと言われて送られていました。
世代交代かな?



Happy Honeymoon, Julie!!
"My times came at last....." Who thinks so?




No comments:

Post a Comment