Jul 4, 2012

ビーチイベント Independence Day

今日は独立記念日です。
アメリカ各地でイベントが行われ、夜には花火が上げられます。


 Today  is  Independence Day.
The various events were held in each neighborhood 
and fireworks were set off at night.





マミィはPompano Beach で行われたイベントに参加してきました。


Mommy participated the event of Beach Bash at Pompano Beach as hula dancer.




ビーチはまるで湘南海岸の様な人出。
朝早くからテントを張って、みんな丸一日過ごすようです。


 There were many people in the beach 
and they stayed whole day.







見事なサンドキャッスルも出来上がりました。


The applaudable sand castle was made.






ビーチでのフラショーは本当に暑く汗だくでした。
とても疲れました。


Mommy was exhausted because she performed in strong sunlight.







夜はニューヨークの花火大会をTVを見ました。
Happy Birthday to U.S.A


Lea watched fireworks show of Macy's on TV
Happy Birthday to U.S.A




No comments:

Post a Comment