Jul 23, 2012

長い道のり Finally

通常のJGA月曜トーナメントの最終日となりました。
マミィが上の子を Lago Mar Country Clubに置いてすぐ Springtree Golf Courseに着いた時
プレイを終えた下の子からメッセージが入りました。
「今の所35 で1位タイ」

 
 JGA last week.
When mommy dropped older boy off at Lago Mar Country Club,
younger boy sent text to her "I am tied 1st at the moment"






そして、プレイオフとなりました。
ティーグランド前はすぐに池というプレッシャーのかかる11番ホール
ナイスショットでフェアウェーキープ
セカンドの池越えは、きざまずに思いっきり攻めてグリーン手間に持って行きました。
相手のプレイヤーは池の手前にきざんだのがあだになり
結果2打差で下の子の優勝が決まりました。やったー!!


The score of two players was 35.
Play-off started at #11, there are two water hazard, younger boy outfaced it and
made a shot over the pond.  Great shot!!
Younger boy secured a two-shot victory.




昨年から参加しているので、JGA のスタッフが次々と声をかけてくれました。
「2年間よく頑張ったね」「お兄さんに追いついたね!」などなど


Younger boy was told by JGA staffs, one after another....
"Good work!!" "Congratulation!" "It's hard work in this two years."
"Finally, catch up with your brother"....etc






急いで上の子の所に行くと最後の9番ホール
結果は。。。。この夏のランクアップはありませんでした。残念。



When mommy and younger boy arrived at Lago Mar country club,
older boy played in a last hole.
He couldn't move up in this summer.





いやいや、長い道のりでしたね~


It was long walk indeed.

No comments:

Post a Comment