Mar 4, 2013

まさにまさ夢 prophetic dream

マミィは明け方見た夢に香港時代の友人が出てきた。
”そうだ、彼女も今月誕生日だったなあー久しぶりにメールしてみようかなー”
なんて思っていました。


Mommy dreamed a friend of the Hong Kong times this early morning.
It remind mommy that her birthday is this month.






お昼前にメールマンが国際郵便を届けにきました。
信じられない事に、朝夢に見た彼女から
お誕生日のプレゼントが届きました。
可愛いガラスの雛飾り。


Mail man delivered international mail before noon.
It came from Japan, and sender is the friend.......incredible!!
She sent a birthday present to mommy.
This is a Grass Hina doll, because yesterday(mommy's birthday) was Girls festival in Japan.
It is a custom in the family having the daughter to display Hina doll.





夢ってやっぱり何かあるのかなー


Morning dreams come true.

No comments:

Post a Comment