Mar 30, 2013

続くの? GI Joe 2

久しぶりに家族で映画を見に行きました。「GI Joe Retaliation 」
一作目同様、勧善懲悪ヒーロー物、とにかく派手に物が破壊されます。


The family went to the movie "GI Joe: Retaliation"
Anyway, the stuff of this movie must like destruction scenes







パリの街を破壊してみた一作目。今回はロンドンです。
でもこんなすごい事が起きたのに
世界のリーダーから緊迫した様子はあまり感じなかったかな〜
ショックが大きすぎて?でしょうか。



In the previous movie, Pari was destroyed,
they collapsed London this time.
However, the leader of the world didn't seem shock very much....





9分にも及ぶヒマラヤの断崖での忍者戦闘シーンは面白かった。
でも日本人の目からだと、未だにハリウッドでの”日本”って”中国??”です。。。


A nine-minute action scene featuring ninjas fighting on the side of the Himalayas 
is an extreme-action experience that is a definite highlight of the film.





そして、一作目同様これも次回作に続く。。。ですよね〜
コブラの親玉逃げって行ったし。。。そして、第二のストームシャドー???
だってーもう一人いたでしょ?ウォーターシリンダーに
一瞬写った目元はあの人だったと思うけど。
 次回作Resurrection だったら笑う。。。。


This movie will continue.....because
the leader of Cobra escaped......and
maybe,  the second Storm shadow will appear .
Mommy didn't miss the eyes, that came out for an instant, of unidentified man in the water cylinder.
It's his eyes, wasn't it???
Is not the next title  "GI Joe: Resurrection"?

No comments:

Post a Comment