Sep 25, 2013

卒業に向けて preparation for graduation

今日はシニアーポートレイトの撮影があり
上の子は学校の後、写真スタジオに行きました。
元はダイナーだったのかな?このスタジオ。


Older boy has a senior portrait appointment after school.
This studio looks like a diner.




今年のイヤーズブックに載せるため、タキシードで撮影


He wore a tuxedo for years book photo.




オプションでスクールガウンを着てもうワンショット撮影してもらいました。


He took one more shot with a green gown.





夜は学校でカレッジナイトがありました。
いわゆる進学懇談会。
本当に大丈夫なのかな〜とボーイズを心配するレアでした。



Senior college night was held at school.
Can older boy go on to college ?



No comments:

Post a Comment