Sep 5, 2013

忙しい? busy?

アミィは来月、ワークショップをする機会が2回あり
今日はその一つの打ち合わせに出かけました。
La Maison du Café でランチを頂きながら詳細を決定。
CAに引っ越してマミィ初ランチ♥でした。


Mommy has two workshop opportunities of Hawaiian quilt next month.
Today, mommy went to lunch meeting.
This restaurant is tiny but comfy.




夕方、外でドン!という音がしました。
家のすぐ横の道路で事故があったらしく警察もすぐに来ていました。


Around 5pm, Lea heard thud.
There was an accident on the road by the house.....police came soon.





レアも音を聞きつけて、すぐに外の様子を見ていました。


Lea checked outside.





レアはこうみえて結構忙しいらしい。


"I may not look busy, but I'm busy"

No comments:

Post a Comment