May 19, 2013

Star Trek

今日は映画「Star Trek Into Darkness」を観に行きました。
2009 年の続編で、主なキャストは前作と同じです。


Boys& mommy went to the movie "Star Trek Into The Darkness"
In the sequel main casts are same.




カークがキャプテンとしてのあり方や責任を問われ
スポックとの友情も深まります。
Zachary Quintoは本当にスポックにはまり役です。
サイラー役をすっかり払拭しましたね。
そして今回もスポックプライムが出てきます。


Captain Kirk is held accountable as captain.
He promotes friendship between Spock, too.
Zachary Quinto is really typecast for Spock.
It erased the image of Heroes Sylar.





次々と面白い映像を見せてくれるのですが
ちょっと間延びした感がなぜかありました。。。。
英語力不足ゆえ、若干理解度が低かったからかもしれませんが。。。
でも、なかなか面白かったし、ちょっと泣けます。


The story unfolds in sequence, and the picture is interesting, too
However, slightly bored.......maybe, the cause was inadequate English proficiency of mommy.
Of course, it is great as an entertainment movie,
and it makes you cry a little.





こちらは少し笑わせます。


It makes you laugh a little???




No comments:

Post a Comment