May 26, 2013

水族館 Monterey bay


今日はモントレーへ行きました。
ちょっと出足が遅くなり、お昼過ぎに到着すると
もうどこの駐車場もいっぱい。
駐車出来るまでに1時間かかってしまいました。。。。


The family went to Monterey bay today.
It bad start, they arrived at Cannery row after noon,
All parking lot was full...... impossible to find parking space.
They ended up driving around there about one hour......







そして、久しぶりに
Bubba Gump でランチをと思ったら一時間待ちと言われ断念。
他のシーフードレストランへ行きました。


Finally, they could park in a garage.
They were going to eat lunch at Bubba Gump,but
the waiting time was about hour.......no
They went to other seafood restaurant.




そして水族館へ
大人の入場料が$35と高めなのにも関わらず大変にぎわっていました。
色んな人にお勧め!と言われたのですが。。。感想は普通の水族館。
ボーイズは沖縄の美ら海水族館が一番と言っています。同感!


The family were headed to Aquarium.
The general adult admission is $34.95 ....
even though it's not inexpensive, many people visited it.
Some friends of daddy and mommy recommended this aquarium,
however, it's very typical one.
Boys said Okinawa Churaumi Aquarium is the best!!




その後、ミツワの静岡フェアーを覗きに行きました。
お茶とわさび関連の商品ばかり。。。ははは(^ ^;)
こんなジュースもありダディもビックリでした。


After that, they went to Mitsuwa market because of Shizuoka fair.
Everything is green tea or wasabi flavor......absolutely, it is a Shizuoka special.




わさびはレアは食べられず
残念ながら一日お留守番のレアにお土産はありませんでした。。。


Lea cannot eat wasabi.
Unfortunately, she was not able to get something.



No comments:

Post a Comment