May 17, 2013

のどかすぎ。。。idyllic scene

レアがいつも行くゴルフコースでは鹿を良く見かけますが
今日はこんな所に。。。しかも打席に近すぎます。
けしてガラガラだった訳ではないのですが。。。


Lea always find deer at Santa Teresa Golf course.
They stayed relaxed here....in driving range, near the box.....
There were many people in the driving range.




ボーイズは今日ショートコースを回りました。
コースの3番ティーグランド脇にある池で釣りをするおじいさんと孫
ショートコースはかなり初心者系の人が多いので
危ないように思うのですが。。。。


Boys played par 3 course today.
This grandpa and grandson were fishing at the side of No3 tee ground.
Almost players are beginner,  though.....




そして3番グリーン付近には
レアのお友達?水鳥達
打ち込む人もいそうですが。。。。


They are Lea's friends!?
They were relaxing near No3 green.




5、6番ホールに隣接する池では鹿達が
こんな無防備な格好で水を飲み。。。


These deer were drinking at the lake of No5.




7番ティーグランド前を横切って、
ゆったりとお隣の本コースへ歩いて行きました。。。


and they cut across in front of No7 tee ground slowly.....




汗をかかずにスポーツが出来る爽やかな天気
なんとものどかな午後でした。



It's a beautiful day!! and peaceful afternoon!!

No comments:

Post a Comment