May 4, 2013

イベント event

今日はブランチを食べにMountain View の Castro Stへ行きました。
知らずに行ったのですが、
今週末は A La Carte & Art Festival が行われていてたくさんの人出


Lea went to Castro St, Mountain View.
Aa La Carte & Art Festival was held and was full of many people.
The family didn't know about this event.





色んなアートが売られていました。
ライブ演奏では、小さな男の子がドラムを叩いていてびっくり、上手でした。


There are many vendors and they sell various arts.
In the live performance, this boy played drum. He was awesome.





その後向かったのはSJ Muni GC
今日はデモデーがあり、こちらもにぎわっていました。
ボーイズも以前から気になっていたクラブを試打してみました。


After that, Lea went to San Jose Municipal Golf Course.
The greatest demo day in bay area was held.
Boys tried new club which they were interested from before.





レアはいつも気になっている水鳥を追いかけようと
様子をうかがってはダッシュを試み。。。。
5歳になっても、まだまだ好奇心旺盛なレアでした。


Lea tried to chase waterfowl which she always interest.
She is still full of curiosity even if she became 5 years old.




No comments:

Post a Comment