Nov 17, 2012

新アトラクション last visit

ダディが出張でマイアミに来たので
今日は一泊で最後のWDWへ。朝オーランドへ向かいました。


Daddy visited Miami as business trip.
The family went to Orland, this is the last visit to WDW.




今回の目的は一部オープンしたNew Fantasy Land
パーク内はすでにクリスマス


A part of New Fantasy Land is soft open.





New Fantasy Land の入り口
2014年オープンの7人の小人のローラーコースターの工事が見えました。


This is the entrance of New Fantasy Land.
Seven Dwarfs mine roller coaster will open in 2014.





Under The Sea アリエルのアトラクションは5分待ち。
リトルマーメイドの世界をうまくまとめて見せてくれます。


Under the sea- Journey of the little mermaid
Become a part of Ariel's world! 




こちらはBeauty and Beast の世界。
ギフトショップやGaston's Tavernがありました。


The world of Beauty and Beast.
Belle's gift shop





Gaston's Tavern のポークシャンクと LeFou's Brewというオリジナルドリンク
フローズンアップルジュースとマシュマロの組み合わせが
とてもおいしくて、もう一杯購入してしまいました!


Gaston's Tavern
This signature drink taste good!





そしてBe Our Guest Restaurant


Be our guest Restaurant
Nestled at the base of the mountain below Beast's castle





まず人数を聞かれこのバラの置物が渡されます。
そしてキャッシアーでオーダー

You get this rose at entrance.
Order at cashier.





好きな席で待っていると、こんなカートで食事が運ばれてきます。
すごい! バラに秘密があるそうです。


You can seat anywhere you want.
They serve your dishes by this cart.
The rose has secret.




 大きなダイニングホールはゴージャスでしたが
お料理の味はあまりゴージャスではありませんでした。
レストランは見学のみもできます。


The dining hall is so gorgeous, but taste was not gorgeous.






Enchanted tales は40分待ちだった上、さすがにボーイズは興味がなくパスしました。
後は、ビッグサンダーマウンテンやバズライトイヤーなど
好きなアトラクションで楽しみました。


Boys are not interested in Enchanted tales.
They wanted to ride others.





最後にもう一度ブリックを見に行きました。
これは上の子が生まれた時(96年)記念に購入したので
残念ながら、下の子の名前は刻まれていません。
(はいレアの名前もありません。。。)
その時はまさかフロリダに住むとは夢には思いませんでした。。。


The family went to see a brick that
daddy & mommy bought it when older boy was born.
Unfortunately, younger boy's name isn't on it.
They didn't have idea that  they would live in Florida then.





夕飯はDowntown Disney のT-Rex
いつもお世話になった花水木とどちらにしようか迷いましたが
日本食には困らないCAにはないTrex を選びました。


Boys preferred T-Rex than Hanamizuki Japanese restaurant.
There is no T-Rex in CA and they are expecting good Japanese food in CA.






今回のお宿は Royal Parc Suites
2ベッドルーム、2バスルーム キッチン、リビング 朝食付きで$89
すばらしい!


Today's hotel is Royal Parc Suites
2bd, 2bath,  kitchen & Living  $89
Good!



3年半の間にいったい何度行ったでしょう
また来ることはあるのかな~



The family really like Walt Disney world.
so long!











No comments:

Post a Comment