Dec 29, 2013

高枝切り struggled to trim

庭にあるパームツリーについている実を切ってもらう事になりました。


The family decided to cut down a lot of fruits on the palm tree in the backyard.





さすがにかなりの高さなので
業者のおじさん慎重にハシゴを昇っていました。


The tree is so high, he must be careful to climb up the ladder.






2階の部屋からの方が近い高さです。


 The upstairs room is nearer....





悪戦苦闘していたおじさん


He struggled to trim the tree......





エナジーが必要だったみたい。。。。


needs more energy.....






おかげさまですっきり。
しばらく落ちてくる大量の実を拾う必要は無くなりました。


 After trimming, the shape is beautiful!
No more fruits. Good job!







No comments:

Post a Comment