Dec 25, 2013

サンタ Santa is coming

イブは家族でクリスマスディナーをいただきました。


The family celebrated Christmas eve.





ボーイズは大きくなったのでサンタさんへ手紙を書いたり
クッキーを焼いたりする事もなくなりましたが。。。。


Boys already grew up and never write a letter to Santa,
and never prepare cookies for Santa, too.





クリスマスの朝
上の子は家族一人ずつにプレゼントを用意していました。
これはダディとマミィに


Christmas morning, older boy gave each present for family.
These are for daddy and mommy.





レアは新しいぶーちゃんをもらいました!


Lea got a new Booo-chan!!





上の子は先日、合格通知という何よりのプレゼントもあり
今年の我が家のサンタでした!


Older boy received an acceptance notice from university the other day.
He is a Santa of the family in this year.

No comments:

Post a Comment