Dec 17, 2013

本日の頂き物 got things!

今日は今年最後のキルト教室だったのでクリスマス会を行い
このお花をいただきました。
”先生のイメージだったので”と選んで下さったそうで、マミィはうれしい。


Today was last lesson of 2013.
The students gave mommy this flower, they chose it out of image of mommy.
She is so happy.




レアの家にはないのですが、この辺りは柿の木が生えている家も多い
こちらをいただきました。


There are a lot of house with persimmon tree in Bay area.
However, Lea's house does not have persimmon tree.
 One of the student gave mommy these.





そして、レアはお友達のルナちゃんからクリスマスプレゼントをもらいました。


Luna who is Lea's friend gave Lea Christmas present.





早速興味を示したレアですが、
クリスマスプレゼントは25日まで開けてはいけませんよ。


Lea wanted to open it, but
do not open until Christmas.




早くクリスマスが来るように
レアは眠ってしまいました。


For Christmas coming early,
Lea has slept.





No comments:

Post a Comment