Feb 3, 2013

残念だったけど Super bowl

今日はカリフォルニアに越して初めての家族ゴルフです。
この景色はフロリダではなかった。。。


Today was the first time family golf since they moved California.
The course scenic is totally different.





鹿の親子がコースを横断
木にはキツツキがコンコンと穴をあけていました。



The deer's family crosse the course.
The woodpecker was making a hole on the tree.





マミィはなんと5ヶ月ぶり。
その間一度もクラブを握っておらず、今日は一番前のティーからプレイ
ぶっつけ本番のドライバーも思いがけずしっかり当たり
結果オーライのベストスコアーでした。。。はは

 

Mommy played golf for the first time in five months.
Because she has never grabbed the golf club for these five months,
she played forward tee today, however, she got best score......amazing!







ボーイズとダディは一番後ろのブラックティー
上の子は本当!よく飛びます。
下の子もかなり飛距離が伸び、ダディを超える事もしばしば
ダディはちょっとショックみたいですけど。。。


Boys and daddy played from back tee.
Older boy hit a log drive.
Even younger boy sometimes hit the shot to be more than daddy.





途中、スーパーボールが始まったらしく
近隣の家からはBBQの香りとともに歓声が聞こえてきました。
家族も、ゴルフを終えて速攻で帰宅
地元49ers は負けていましたが、レアと一緒に応援を始めるとどんどん点差を縮め
後ワントライで逆転まで追いつきました。


In the middle of the play, super bowl started.
They heard a shout with smell of BBQ from the neighborhood.
After playing golf, they went back home soon.
SF 49ers lost, but narrowed the gap when Lea began to cheer.





ところが、惜しくも最後のトライを決める事ができず34-31 でRevens の勝利
ふと、気がつくと我が家の勝利の女神はご就寝......なんで〜!!



49ers couldn't get a try, Revens won with 34 to 31.
Lea Victoria has already gone to bed.......What!!





しかしながら、31点というのは負けたチームが獲得した得点としては
スーパーボール史上最高得点なんだとか。
よく頑張りました!


However, the 31 points scored by the 49ers matched the highest total 
by a losing team in Super Bowl history.
Good job!

No comments:

Post a Comment