Feb 12, 2013

いいぞー!! good job!


マルカイにお買い物に行ったら、店内にハワイアンが流れていました。
いいですねー!マミィのテンションがあがったのは言うまでもありません。
そして購入したサイミン(ハワイアンのラーメン)
けっして美味しい!と言えるものではありませんが
ハワイではマクドナルドのメニューにもある定番フードです。


When mommy went to shopping to Marukai,
Hawaiian music was played in the store.
Love 〜Hawaiian ♥music
Mommy purchased this saimin (Hawaiian noodle that is very popular in Hawaii.)
A menu of McDonald's has it.




それからマウイタクアン
ハワイのコスコでは巨大な瓶に入ったタクアンが売られていたのを思い出しました。
今でも売られているかな??


And this, Maui Takuan
Mommy remembered a huge jar of Takuan was sold at Cost-co of Hawaii.
It still has it????





今日はボーイズはゴルフの試合のため、特例で30分ほど早退。
マウイタクアンを入れたスパムスビを食べ、すぐに着替えてCinnabar Hills GC へ。


Today, boys have golf game.
Mommy prepared Spamusubi for their snack.





初試合、難しいコースでしたが40代で上がり、二人とも上位に入ったそう。
でも、上の子はバンカーショットに苦戦したらしく
試合後もう暗くなっていたにも関わらず、バンカーで練習をして戻ってきました。
下の子は、帰りの車の中で自分のプレイを振り返り、反省点を見つけていました。
いいぞ!ボーイズ。



This is the first time that they played this tough course as team member of new school.
The result was decent.
Older boy faced bunker shot, he practiced it after game, though sun went down.
Younger boy looked back on his play and found reflection point.
Good job! boys!!

No comments:

Post a Comment