Feb 11, 2013

買ってよかった。 slow cooker

ハワイに住んでいる頃から、何度も購入を考えたスロークッカー
約20年越しで、ついに購入しました。
一番シンプルなスタイルで$25


Mommy intended to purchase slow cooker since she lived in Hawaii,
and near 20 years have passed.
Finally, she bought it! $25.




朝、ボーイズを学校に送った後
早速、カレーを仕込んでみました。
肉や野菜を炒めてポットに入れ、分量通りの水とカレーのルーを入れ
スイッチオン!



Mommy prepared Japanese style curry this morning.
She browned beef and fried onion, put them in the pot and turned it on.
That's it!





本来は放って置いても料理してくれる便利もののはずなのに
初めて使うので途中経過が気になり。。。付きっきり???
意味なーい!!


Just leave it for several hours.
but, Lea is curious because this is first time, and stay with it.....
It doesn't make sense!!






焦げ付きもせず、しっかり煮込んでくれました。
もっと早く購入すればよかったと思いました。


It brought a good result.
Mommy should have bought it earlier.






しかも、今のキッチンにぴったりの色で
なかなかグッドなワンポイントになりました。
レアの事じゃないから〜!


Plus, this color is perfect for the kitchen, it's good spice.
It's not you, Lea!



No comments:

Post a Comment