Dec 25, 2012

クリスマス Merry Christmas!!

荷物の中にはクリスマスグッズもたくさんあります。
届いたらすぐにストッキングを飾れるよう暖炉の上に用意していたのですが、
結局クリスマスには下げる事ができませんでした。


There are a lot of Christmas goods in the belongings.
Mommy bought a new stocking hanger, and prepared hanging it immediately after delivering.
However, it couldn't.......



クリスマスツリーもスタンドやオーナメントが届かなかったので
せめてこれでもと買った小さなツリー


Christmas tree, too...
no stand, no light, no ornaments.......
Boys suggested to buy this small tree.





寂しいクリスマスになってしまいましたが、
ダディの仕事もすぐに決まり、あたたかな家で家族一緒に過ごす事ができ
何よりも良いクリスマスだったのかもしれませんね
メリークリスマス!


It has become lacking Christmas.....NO
Daddy was able to get a new job,  the family all together in the warm house.
What a wonderful holiday!! 

No comments:

Post a Comment