Dec 21, 2012

念願の long-cherished

ゴルフクラブも届かないので、練習も行けないボーイズ
今日は近所のミニゴルフへ行きました。



Golf clubs are not arrive ......boys are not able to go practice 
Today, they went to mini golf.





夏になるとウォータースライダーもオープンするらしい


The water slider will open in summer.





中にはアーケードゲームもありました。



arcade game too.





その後、アップルマニアの上の子が念願だったアップル本社へ行きました。
もちろん会社見学ではなく、目的はギフトショップ



After that, older boy who is Apple mania, went to Apple head office.
Of course, he didn't visit to office,  visited the retail shop.





今日が今年の最終日だったからか(いつもなのか?)
お客さんがたくさんいました。


There are many visitors  in the store.






上の子はこちらの3点をお買い上げ!
とてもうれしそうでした。


Older boy purchased these.
He seemed so happy.





No comments:

Post a Comment