Dec 20, 2012

つながりました。 connected!

今日はAT&T の人がケーブルをつなぎに来ました。
壁に穴をあけたり、ケーブルをつなぐため床下にもぐったりと。。
その間、レアはまた袋に入って様子を見ていました。


AT&T guy came today.
He was professional--- make a hole in the wall, get into the under floor.
In the meantime, Lea saw what happened from her bag.





時間のかかる作業だったので、待っていたレアはこの通り


Because it was a time-consuming task, Lea slept like the dead.





おかげさまで、インターネットがつながりました!!


Finally, internet was connected !!


No comments:

Post a Comment