Dec 1, 2012

いよいよ fly to SFO

いよいよフロリダを飛び立ちます。
レアが一緒なのでチェックインはスペシャルなカウンターで$125を支払いました。


At Miami International Airport.
Lea needed special check-in and paid $125.





無事にセキュリティーも通り空港で朝食、ゲートへと向かうレア。


Lea passed through the security gate and ate breakfast.
She walked in the concourse with a light step.





チッケットを見せていざ搭乗しようとしたレア
係員が「サービスアニマルですか?」と聞くので
「プリンセスレアです。」と答えると、バッグの中に入るようにと
え〜レアは歩いて機内に入るつもりだったのに。。。


Lea showed her ticket.
Attendant "Are you service animal?"
Lea "No, I'm princess Lea."
Attendant "Please get into the bag for your safety."
"Oh no! I was going to enter the airplane by walk...."




そして飛行中レアは座席下のバッグの中。
最初は不満そうだったレアもあきらめたのか
おとなしく眠っていました。えらい!!



Lea was sleeping deadly in the bag under the seat for about five hours.




約5時間半のフライトの後
サンフランシスコ空港にお迎えにきたダディと再会!
無事新しい家に到着しました。
さて、サンノゼライフの始まりです。




Lea met daddy at San Francisco airport.
Now, Lea's new life starts in San Jose, California.



No comments:

Post a Comment