Jan 4, 2014

一仕事 quite a chore

今日はクリスマスツリーの片付けをしました。
日本の松飾りを外すような物かな?


Mommy took ornaments off from christmas tree.




レア専用?のオーナメントも来年までしまいます。


Mommy put Lea's ornament into the box too.




レアはもっと遊びたかったのですが、マミィにダメ!と言われた


Lea wanted to play with it more......but mommy said No!





おとなしくしていたので、あきらめたのかな?と思ったら、
違う物をいたずらしていました。。。


Lea seemed to give up playing ...... ?
she got something else.




かわりにラップの芯もらい、マミィはその間にお片づけ


Mommy changed the center of plastic wrap for it.
She cleaned up everything while Lea was playing with it.




レアも見事に一仕事終えました。


Lea finished her task completely.





一ヶ月家の中にいい香りを放ってくれたツリー。ご苦労様でした。


About for one month, the tree gave off a good aroma in the house.
Thanks!!

No comments:

Post a Comment