Aug 11, 2013

悲報、お別れ tearful news...last respect

8月5日午後5時5分
レアのマミィのマミィは空へ旅立っていきました。
駆けつけたマミィが成田に着いたのは同日の午後4時半
間に合いませんでした。



Mother of mommy passed away at 5:05 pm on August 5th.
She lost her life in a battle with cancer.
Mommy airdashed to Japan but she arrived at Narita airport at 4:30 pm on that day
....she couldn't make it.



*********************


ダディが出張中だったので葬儀の手配は日本の家族に任せ
一度CAにとんぼ返りしたマミィは
9日、改めてボーイズを連れて日本へ。


Because daddy was overseas on business, mommy had to return to CA one time.
Mommy and boys fly to Japan on August 9th.




レアはまたルナちゃんのお宅にお泊まりです。


Lea stays at Luna's house again.




********************


8月11日、ダディは出張先から駆けつけて家族と合流し葬儀へ向かいました。
ずっと離れていて、最期も見届ける事が出来なかったので
マミィはそこに行ったら本人が元気でいるような気がしていました。
確かに本人はいたけれど、それは旅立つためで、静かに横たわっていました。


Daddy came over to Japan from destination of business trip in early morning of August 11.
The family went to funeral hall together.
Because mommy was not able to be by the bedside when her mother died,
mommy thought her mother stood there, when the family arrived.
Certainly, she was there,
however, she was lying down calmly for leaving.
May her spirit rest in peace.

No comments:

Post a Comment