Jan 1, 2013

幸せと微笑みを the year of 2013

レアも無事新しい年を新しい土地で迎える事ができました。
家の中もどうにか片付き、フロリダでは手に入れる事のできなかったおせち料理
4年ぶりにいただきました。


Happy new year!!
Lea & the family celebrate with Japanese traditional new year's food "Osechi"




昨年は本当にいろいろな事がおこり変化の年でした
今年はどのような一年を過ごす事ができるでしょうか。
レアと共に家族仲良く過ごせる一年であって欲しいと願います。



Many things were happened in last year.
What waits for Lea this year?




2013年が幸せと微笑みを世界にもたらしますように。。。


May the year of 2013 bring the world a lot of happiness and smiles.




No comments:

Post a Comment