Sep 18, 2012

マミィのもくろみ mommy's attempt

日本にはワンコのかわいいお洋服がたくさんあります。
その代わり、お値段もかなり高く
5000円ぐらい当たり前のようにありました。


You can find unbelievable prices on fashionable dog dresses in Japan  
Prices range is around 5000 yen.





こちらではせいぜい$15ぐらいですが、あまり凝ったデザインの物はありません。
ちょっとかわいいデザインで作ったらだれか欲しい人がいるかも
ともくろんでみました。。。


In U.S., prices range is around $15 but it's not fashionable.
If mommy makes it with sophisticated design and reasonable price,
someone want to buy it???






レアの洋服からパターンをとりました。
レースも付けてみよう。。。



Mommy made a pattern from Lea's dress.
Lea requested to put lace on the dress.


 



完成!!


 All set!!






さっそく専属モデルのレアに着てもらいました。
ミニーマウスのドレスです。



Lea that is  a contracted model, wore Minnie mouse style dress.







レアにはちょっと大きく仕上がってしまいましたが
可愛く着こなしてくれました。


It looks slightly big for Lea, but
so cute!!






さすが!


Yes! I am a super model!




No comments:

Post a Comment