Sep 2, 2012

留守番3日目! Hollywood studio & Animal Kingdom

今朝もホテルで朝食を済ませ、チェックアウトして
Hollywood Studio へ向かいました。
すでに開園していたので、そのままToy story Mania へ
いつもなら長蛇の列のFastpass も11:15がすぐに取れたので
家族全員でスタンバイの列に並びました。こちらも20分ほどで乗れました。


Today is Hollywood Studios
When the family  arrived, the park was already opened.
They went to Toy Story Mania, of course.
The line of Fastpass is always long, but it's not today, 
so, after getting Fastpass, they stood in the standby line that was smooth.





その後Rock'n Roller Coaster も待ち時間なし
ダディはパスのStar tours  もノンストップ。
ギフトショップで自分で作れるR2-D2 を購入しました。



No waiting time at Rock'n Roll Coaster, and Star Tours.
Boys made their own R2-D2 at gift shop.





下の子がターキーレッグを食べたかったのですがお店がしまっており
見つけることが出来ないまま2度目のToy Story 


 Younger boy wanted to eat Turkey leg but the kiosk was closed.
Toy Story second ride.





お昼前Animal Kingdom へ移動です。
ボーイズとマミィは30分待ちのEverest へ
こちらもパスのダディにはSafari のFastpass を取ってもらいました。 


Before noon, moved to Animal kingdom.
Boys and mommy went to Everest which waiting time was 30 minutes, 
and daddy who didn't want to ride Everest, got Fastpass of Safari tour.





ここでもターキーレッグがなかなか見つからず。。。
ウロウロしていたらすぐにSafari の時間になりました。
揺れる橋も無くなり、逃げろーて感じの疾走も無くなってしまった。

 
Younger boy was not found a Turkey leg here either
  Safari tour changed little, no more swinging bridge.





Dino Land へ行く途中やっとターキーレッグ見つけました。
ここが一番待たされた??
最後にDinosaur に乗りました。


At last, younger boy found a Turkey leg on the way to Dino Land.
Only this line was long.




Down Town Disney でお土産を買って レアの待つ家路につきました。


Boys bought their pajamas at Down Town Disney,
and they started home Lea was waiting.



夏休み明けすぐの連休だったこともあり
2日間で4パークを満喫することができました。
やっぱりディズニーは楽しい!!
お留守番は楽しくないよねーうん


 Disney is the best!
Staying home is the worst.....sorry Lea.




No comments:

Post a Comment