Nov 24, 2013

一段落 finished moving

土曜日はダディとボーイズも協力して荷物運びをしたので
今日は残りの大きな家具だけ引っ越し屋さんに頼み
夜には一通り片付けが終わりました。


The family worked together on Saturday.
The mover moved only big furniture today.
Finally, moving finished!




ちょっと落ち着かなかったレアもようやく一段落。


Lea moved and settled in.





今回、TI Moving の井上さんに引っ越しをお願いしました。
見積もりは写真だけでざっくり、電話も素っ気なくちょっと心配でしたが
当日はとてもにこやかにきめ細やかに対応して下さいました。


The family used the mover "TI Moving"
They were good!

No comments:

Post a Comment