Apr 26, 2015

sjDANCE

しばらくの間、今日のイベントの準備に追われ
忙しくしていたマミィですが


Mommy was busy with preparation for the event "sjDANCE @Santana Row"



ついに当日を迎えました。
朝一番からボランティアでステージ設置のお手伝いをし


The day came today.
Mommy helped the stage setting in the morning.




いよいよ本番!
60グループ以上が出場するなか、
フラでの参加はマミィ達のグループだけだったので
かなり反響も良く、色んな人が「素敵だった!」と声をかけに来てくれました。
皆も楽しめたようで責任者のマミィも一安心です!


Because hula group is only mommy's in more than 60 participants,
the reaction was very good, and other participants and audiences came to say "awesome!"
Also, members really enjoyed performance.
Mommy who is a person in charge, was able to breath again.

No comments:

Post a Comment