Jun 1, 2015

りんご時計 Apple watch

今日はダディの誕生日!なのですが、
あいにくお仕事で家にはいません。。。


Today is daddy's birthday.
Happy Birthday!!!
but he went to business trip now.



誕生日といえば、プレゼント
今日は3ヶ月遅れでマミィの誕生日プレゼントApple watchが届きました。
早速上の子がセッティング。
Apple payもできるようにしてくれました。


Mommy got her birthday present today.
It is Apple watch!
Older boy set everything for mommy.




iPhone と色々連携プレーができ、電話もこれで話すことができるので、
家の中で携帯を持ち歩かなくてすみます。


Mommy can answer phone on it !!
It looks very convenient.




色々設定してくれた上の子と
先日中華料理屋にランチを食べに行った時
彼が食べたフォーチュンクッキーの中身がこれ
ニヤリと笑って ”Yes!もうすぐくる!” とつぶやきました。
彼の時計ももうすぐ届くらしいです。


Older boy who did all of settings, 
got this fortune-telling at Chinese restaurant the other day.
Yes!......his watch seems to be coming soon.





No comments:

Post a Comment