May 11, 2014

私の日曜日  Happy Mother's day!

ブランチを食べにレアの大好きなパネラへ行きました。
お出かけがうれしいレア。


Lea went to Panera Bread for a brunch.
Lea seems happy.




今日は富士アップルサラダとチキンヌードルスープ


Fuji apple salad & Chicken noodle soup




小さいけど視線はしっかり!


Though Lea is small, her line of sight catches those.




その後、ゴルフスミスへ行きました。
久しぶりに行ったら改装されていて試打コーナーなどがかなり充実していました。


After eating, Lea went to Golf Smith after long interval.
The shop has been converted, there are many demo spaces.





ワンコのヘッドカバー
レアと同じサイズ


This club head cover is same size as Lea.





ショッピングもして、満足かな?
帰り道の車は眠気を誘いますね〜


Lea must be happy.
Return driving put her to sleep.











No comments:

Post a Comment