Mar 20, 2014

撤去 removal

レアの家には一カ所だけポップコーンシーリングが残っている部屋があったので
取り除く事になりました。
業者さんの作業となると、レアの居場所はもちろんここ。


Painter came to removal popcorn ceiling, because
popcorn ceiling is left only one area in Lea's house.




部屋を全部ビニールで囲んで、なんかETの一場面のようになってしまいました。


The room which was covered with vinyl
looks like one scene of "ET"





水を吹きかけてふやかしたのかな?
すぐに削ぎ落としていましたが、作業はよく見えません。。。
でも落とされたものがこれ。


They sprayed water and scraped it.




下地を塗ったところで今日の作業は終了。
業者が帰るとレアはすぐに部屋に入ろうとしましたが
ダメダメ、今日は入れません。


Today's work is over.
Lea wanted to enter the room, No, you cannot enter today.




でも気になるのでマミィと一緒にちょっとのぞいてみました。
明日ペイントしておしまいです。



However, mommy and Lea took a peek inside the room.
They'll finish tomorrow.



No comments:

Post a Comment