Feb 7, 2014

参加!! be in it!

今日マミィはレイメイキングとフラの講習会を行い
レアも一つ作ってもらいました。




Mommy hold Leo making workshop today.
Lea got a new lei.




レイメーキングの後は一緒にフラを練習
レアももちろん真ん中に座って参加いたしました。


After that, mommy taught hula.
Lea sat on the center during that.




今日は雨降りの一日だったのでお散歩には行けず、
でもレアはかなりお疲れ気味で、早々に床につきました。。。
人が多くてはしゃぎ過ぎたかな?


Today is rainy day, and Lea was not able to go for a walk.
However, she is tired.

No comments:

Post a Comment