Feb 2, 2014

スーパーボール 48th Super Bowl

第48回NFL スーパーボールがニュージャージーのMetLife スタジアムで行われました。
言わずと知れたアメリカ中が熱狂する試合。
レアの家もピザなど準備をして試合観戦です。


The XLVIII NFL Super Bowl was held at MetLife Stadium, New Jersey.
As you know, it is the biggest game that American is excited at.
Mommy prepared Pizza, Rib, and chips....etc
Lea saw the game in front of the TV with the family.




ゲームと同じく楽しみなハーフタイムショー
今年はハワイ出身のBruno Marsでした。


Bruno Mars performed during the game halftime show.




試合の結果は43対8でシーホークスがブロンコスを破り王者となりました。
かろうじてワントライしたブロンコスでしたが、
若きシーホークスが圧倒的に強かった。


The final score was Seahawks 43, Broncos 8.
Broncos got only one try......
the youngest team Seahawks was overwhelming strong.




王者を決める試合としてはちょっと面白くなかったかな??


As the game that decide a monarch,
it was not exciting......?




スパーボールと言えばCMも楽しみなのに
今年はそれも今ひとつ。。。。
唯一このBudweiser のCMが可愛かった!


Also, CM was not good this year......
Only this Budweiser's commercial was so cute!

No comments:

Post a Comment