Aug 22, 2010

海だー!

雨が降り出してきた。今のシーズンはシャワーが多いので仕方ないけれど。。。。
ビーチに着く頃には止んでくれるかなあ?


It's starting to rain. Lea was looking outside very anxiously.




空は灰色のくもり空。でもとりあえず雨は降っていなかったので一安心。
泳ぎに自信のあるレア。以前、一目散に水鳥を追いかけ、わき目も振らず10分近く家の前の湖で泳ぎ続けたことがあります。でも波は今回初めての経験。大丈夫かな?


Sky is gray but no rain!
Before, Lea kept swimming running after waterfowl in the lake in front of our home for about ten minuets.
She has a confident of swim but this is the first time experience .....there are waves...





泳ぐのは疲れたけど。。。。


Swimming is so tired. but......





ボートに乗ったら流された。。。。


My boat was thrown in the wave.......Help!





ボーイズともう一度泳ぎました。

Lea was swimming with boys.
I love you!!





しばらくして雨が降り出したので、帰ることに。
全身砂まみれのレアはすっかり疲れた様子でした。


It's starting to rain again after a while.
Lea seemed to have become tired.




とりあえず、海デビューを無事しました!!


        COOL!!

No comments:

Post a Comment