Jul 4, 2014

久しぶりのお泊まり long-awaited sleepover

今日は独立記念日です。
レアも張り切ってこんな格好をしてみました。


Happy 4th of July!





と、張り切ったレアですが、3連休のためお留守番です。。。。


Lea, you have a sleepover at Luna's house!!




家族はLAへ
上の子がしっかり運転をしてくれました。


The family headed down to the south.
Older boy drove this time.




道中かなり頻繁に擦れ違ったこのトラック
大量のトマトを積んでいました。


Mommy found this truck often on the route.
Do you know what the truck load?........tomatoes!






花火を期待して行ったのですが、閉園が8pm
まだ明るいので花火は無く
Bubba Gamp で夕飯を食べてホテルに戻りました。
今回のLAは明日がメインですから。。。


The family intended to watch fireworks at Universal studio, but
the park closed at 8pm, still sunny.......no fireworks.
They went for a dinner to Bubba Gump, and checked in the hotel.
No problem!
The main event of this trip is tomorrow.




お泊まり中のレアは
楽しそうに遊んでもらっているらしい


Lea seems to enjoy sleepover.

No comments:

Post a Comment